Atenție la neatențăe. Angajata unui magazin, înșelată de client

Angajata unui magazin din Petrila a reclamat Poliției că, în timp ce se afla în incinta magazinului unde lucrează ca vânzătoare, un bărbat a abordat-o și i-a spus că are nevoie să îi schimbe bancnote de valoare mică în bancnote de valoare mare, pe care a motivat că ar fi trebuit să le dea „unor doctori”.

Femeia a scos din poșetă patru bancnote de 100 lei, iar respectivul a numărat în prezența sa mai multe bancnote a câte 10 lei și i-a înmânat 380 lei.

Văzând că suma nu este întreagă, femeia i-a comunicat acest aspect, bărbatul a luat din nou banii, i-a numărat, a mai scos din buzunar încă două bancnote a căte 10 lei fiecare, și, într-un moment de neatenție al vânzătoarei, i-a înmânat doar 260 de lei, iar femeia i-a dat 400 de lei. Întrucât se mai aflau și alte persoane în magazin, femeia nu a fost atentă, iar clientul a părăsit magazinul.

„Poliţiştii au demarat cercetări sub aspectul comiterii infracțiunii de furt şi au reuşit să identifice un bărbat de 55 de ani, din municipiul Cluj-Napoca, bănuit de comiterea faptei, față de care au luat măsura reținerii pentru 24 de ore. Cel în cauză urmează a fi prezentat magistraţilor Parchetului de pe lângă Judecătoria Petroșani, în vederea dispunerii măsurilor legale”, a informat Inspectoratul de Poliție Județean Hunedoara.

0 comentarii

Articol preluat de pe zhd.ro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.